Коментарі

Сторінки:  <попередня  1  2  3  ...  101  102  103  104  105  ...  117  118  119  наступна>
А є повне відео десь з творчого вечору?
03.05.2020 00:36 Шанувальниця пише в статті "Ненормальна":
Дякую за можливість хоча б онлайн зустрітись з улюбленим Театром! Чи будете продовжувати такий формат показу вистав на час карантину?
09.05.2020 20:40 Постійний глядач пише в статті "Дуже проста історія":
Чи є ця вистава у записі? Дуже хотілося б побачити!! Так скучила...
10.05.2020 23:48 Ольга пише в статті "БІЛА ВОРОНА":
Величезне дякую, Луцьк приєднався до перегляду!!! Я знову в захваті! Чекаємо ще онлайн вистав від Рівненського театру
16.05.2020 12:20 Ольга пише в статті "Увага!":
А вистави березня і квітня на коли переносяться?
24.05.2020 22:51 Постійна глядачка пише в статті "Дуже проста історія":
Дуже чекаємо Дуже просту історію онлайн!! Моя улюблена вистава на все життя!!!
04.09.2020 15:18 Катерина пише в статті "Увага!":
Добрий день. Навіщо адміністрація розмістила дане оголошення? Я не змогла сьогодні повернути кошти за квитки, придбані на контрмарці.
05.09.2020 22:29 Тетяна пише в статті "Ігор Жилінський: пензель, театр і місто...":
Доброго вечора.Щирі співчуття та світла пам"ять! В мене таке питання - де зараз сім"я актора Жилінського І.Ф.? Чи в Рівному? Дякую.
09.09.2020 16:30 Оксана пише в статті "Увага!":
Доброго дня! Придбала електронний квиток на www.karabas.com на балет Сухішвілі, який був перенесений на 28.09.20. Згідно вашого оголошення звернулася на даний квитковий онлайн-ресурс щодо повернення коштів за квиток, однак отримала відмову від служби замовлень, яка посилається на пункт 10.6 їхньої публічної Оферти (Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань за цією Офертою, якщо таке невиконання стало наслідком обставин непереборної сили, тобто надзвичайних і невідворотних за даних умов обставин. До обставин непереборної сили, зокрема, відносяться: стихійні лиха, військові дії, страйки, стихійні безлади і протести, дії та рішення державних органів влади, збої, що виникають в телекомунікаційних і енергетичних мережах) та пункту 8.3.(Якщо при оформленні замовлення Покупець скористався послугою «Гарантія повернення вартості квитка» і додатково вніс оплату в розмірі 20 грн. за кожен квиток, Покупець може отримати 90% (дев'яносто відсотків) відшкодування вартості квитків при їх поверненні не пізніше ніж за 120 годин до початку заходу. Отримання відшкодування за невикористані квитки проводиться в Точці продажу в робочий час або шляхом перерахування на платіжну картку з якої була здійснена оплата таких квитків, з обов'язковим пред'явленням самого квитка та документа, що посвідчує особу (паспорта, військового квитка, студентського квитка, посвідчення водія, службового посвідчення), а також ІПН).
Скажіть, будь ласка, яким чином мені повернути квитки? Хто є організатором зажоду та де знаходяться пункти продажу?
10.09.2020 17:15 Катерині пише в статті "Увага!":
Яка причина відмови? На яку подію?
10.09.2020 17:26 Оксана пише в статті "Увага!":
Пані Оксано! Нам прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією. Справа в тому, що організатори визначили наступну дату концерту 28.02.2021 року. Заплановано 2 концерти. Саме тому квитки через відміну Ви повернути не можете. Якщо ви хотіли б все ж потрапити на концерт, Ваші квитки будуть дійсні на 19.00.
На жаль театр не несе відповідальності за квитки придбані через інтернет на заходи, які не є нашими власними. Якщо у вас залишились питання, телефонуйте 0673281515
14.09.2020 16:07 Постійний глядач пише в статті "Суперники":
Доброго дня, скажіть будь ласка як обмінювати електронні квитки?
17.09.2020 13:24 Я так думаю пише в статті "Суперники":
Прохання з видрукуваним квитком підійти у нашу касу.
14.10.2020 14:47 Марія пише в статті "СВАТАННЯ НА ГОНЧАРІВЦІ":
Можливо,сьогодні хтось не зможе прийти на виставу.Зателефонуйте мені 0981301619,я відкуплю квиток.Дякую
Доброго дня, а як вчинити вже з придбаними квитками?
З квитками можна вчинити так
1. Притримати до часу, коли знову почнемо грати і обміняти в касі театру на нові
2. Повертати туди, де придбали: в касу, адміністратору, квитковому оератору
23.12.2020 19:04 Numikit пише в статті "Моя професія - синьйор з вищого світу":
У зв'язку з переїздом О. Пшина, який виконував головну роль у виставі, в інше місто, прошу НЕ списувати цю виставу з репертуару, а доручити виконання ролі Леоніда Папагатто іншому актору нашого театру.
Вистава "Моя професія - сеньйор з вищого світу" - це шедевр. Будь ласка, збережіть її!!!
27.12.2020 18:27 Інна пише в статті "НОВОРІЧНА КАЗКА Зелена Борода":
Дуже гарні враження від новорічної казки "Зелена борода". Сподобалось і дорослим і дітям. Вдячні за вашу творчість: постановку, гру акторів, спецефекти. Театр завжди на висоті. Рекомендуємо такі позитивні емоції!
04.01.2021 00:40 Оксана Пархомець пише в статті "ЛЮДИ. ТІЛА. МЕТАМОРФОЗИ.":
Цю виставу проживала наче зі сцени. Вдивлялася в артистів, співпереживала, дихала з ними в такт. Стільки символізму в звичайних стільцях, які залежно від взаємодії з ними повністю трансформують образи в нашій уяві. А музика, то наче якийсь транс... тік-так.. Пластика танцівників, їхні емоції, переходи з різних станів, світлові акценти, - все дуже влучно поєдналося в чудовій пластичній драмі абсурду Люди Тіла Метаморфози режисера Юрій Паскар .
Дякую Вам та всім хто працював над цією роботою! Все вдалося!
Художник-постановник - Анна Пілюгіна
Композитор - Станіслав Лозовський
Балетмейстер - Олександр Віюк
Всім рекомендую відвідати, це дуже цікава історія без слів, але з глибоким змістом.

10.01.2021 13:34 Олена пише в статті "ЛЮДИ. ТІЛА. МЕТАМОРФОЗИ.":
Я щиро вітаю команду творців вистави “Люди. Тіла. Метаморфози”. Несподівана, абсолютно самодостатня, стилістично витримана, я б навіть сказала, стримана, водночас наповнена глибинними смислами. Жодного слова – тільки рух, як засіб. І стільці. Різні за розміром, як і наші досягнення, сподівання, амбіції, втрати і мрії. Наші власні. Тому і не потрібно у виставі прискіпливо шукати, що туди заклав режисер, бо це лише наші рефлексії. Прожите, прочитане, побачене і переосмислене нами. Від особистих життєвих подій до катастроф, політики та воєн.
Вистава наповнена символами, при цьому в ній немає візуальних кліше. Багато нестандартних і цікавих пластичних рішень, мізансцен. Поліфонія, багатошаровість, ритм. Ми спостерігаємо за виконавцями в ситуативних структурах, котрі резонують у кожному з нас індивідуально залежно від наших особистісних якостей. Причому навіть коли погляд вихоплює не центр композиції, а ковзає поряд з ним – ще цікавіше, бо створюється ефект присутності та занурення в дію.
Сподобалась органіка, з котрою артисти балансують між рухом-дією і рухом-танцем. Балетмейстеру вдалося знайти спосіб вплести одне в одне, «зшити» це акуратно і природньо. А тому, на мій суб’єктивний погляд, хореографії могло бути більше) Бо, власне, сучасний танець, зруйнувавши канони, і виник як відповідь на потребу говорити про духовне, наповнюючи форму змістом, що по суті і притаманне пластичному театру. Впевнена, що виконавці цілком готові до такого синтезу. І тут на думку спадає творчість Піни Бауш, Іржи Кіліана, Охада Нахаріна, з котрою безумовно нам усім варто познайомитись, щоб бути «в матеріалі». Надивленість - новий термін сучасності. А вона повинна бути осмисленною.
Крім того, не погоджуюсь, коли чую, що це «експеримент». Багато прийомів тут зрілі і майстерні. А те, що вистава такого жанру в нашому театрі створена вперше, то це лише прекрасна можливість започаткувати тенденцію рухатися в цьому напрямку. Відповідно це чудовий стимул артистам балету розвиватись, пробувати різні виконавські техніки, форми, напрямки, здобувати новий досвід.
Очевидно, що одного перегляду недостатньо, щоб зчитати весь зміст. А це значить, що є потреба прийти знову і переглянути. Тому виставі бажаю жити!
Дякую усім причетним! Режисеру, балетмейстеру, артистам, художнику. Тим, хто працював з музикою та світлом. Дирекції за творчу сміливість, і за те, що така подія відбулася саме в нашому Рівненському театрі.
Сторінки:  <попередня  1  2  3  ...  101  102  103  104  105  ...  117  118  119  наступна>