Коментарі

Сторінки:  <попередня  1  2  3  ...  105  106  107  108  109  110  111  112  наступна>
12.02.2023 23:20 Люда пише в статті "БІЛА ВОРОНА":
Сьогодні відвідали виставу вперше,з родиною. Знала про неї вже багато років, але чомусь не виходило відвідати. Думаю це відіграло свою роль, адже після 24 такі теми читаються по особливому і дуже глибоко беруть за душу. По перше, неймовірна, пластичн, бездоганна виконавиця головної ролі Наталія Боярська, така сильна, тендітна, нереальна вокалістка і актриса. Так чекали на її вихід вкінці вистави, повний зал - безупину плескав і вибухнув оваціями коли вона з'явилась. Всі актори чудові, вокалісти - найкращий склад. Дуже вразив вокалом Давид Стеблюк, грою Ігор Ніколаєв, всі актори - гра на найвищому рівні, оркестр- це щось ннймовірне. Соло на гітарі Жульєна... і просто сльози, сльози річкою, коли співали пісню "СВОБОДА!"
Дякуємо вам за працю, доземний уклін нашим акторам та усьому колективу нашого рідного улюбленого Театру!
18.02.2023 21:15 Сергій пише в статті "ЗЕРНОСХОВИЩЕ":
Сьогоднішня вистава "Зерносховище". Дякую, вражений не лише традиційно - професійною грою акторів, світлом, декораціями, костюмами, музикою. Чітко простежується філософський аспект вистави. У виставі насправді є, що взяти до уваги.
09.03.2023 23:48 Катерина пише в статті "ВЕЧЕРЯ З ДИВАКОМ":
Який же чудовий видався вечір. Величезне спасибі за таку комедію. Відвідали всією сімьєю, цікаво було як меншій доньці (10 років) так і і старшій (20 років) та нам чоловіком. Дуже легка, швидко сприймається. Гра акторів пречудова- Браво!!! Рекомендую усім хто ще не бував )
12.03.2023 20:26 Катерина пише в статті "ЗЕРНОСХОВИЩЕ":
Вистава чудова. Гра акторів, музичний супровід все на рівні. Була другий раз і була можливість порівняти гру різних акторів на роль Арсея. Дмитро Усов грає на рівні з Марком Дроботом в спільних сценах. А от Дмитро Пшечук вже майже не помітний персонаж і Марк його перекриває повністю. А так взагалі дуже дякую, враження чудові.
12.03.2023 20:43 Катерина пише в статті "ЗЕРНОСХОВИЩЕ":
Обожнюю наш театр, завжди була під враженням після вистав. Але не цього разу. Вибачте, але це дно! Одні матюки і ніякого сюжету. Про що вистава? Я так і не зрозуміла. Висміяли не лише радянську владу, а й трагедію нашого народу - голодомор. Такого розчарування я ніколи не отримувала, вперше вийшла з театру без жодних емоцій. Жах.
16.03.2023 13:22 Галина пише в статті "ІСТОРІЯ ОДНОГО СОБАКИ":
Добрий день, шановне товариство. Знаю, що знову напишете, що я щось не зрозуміла, що до мене щось туго доходить, але все-таки свій відгук я залишу.
Я приходжу в драмтеатр не одна, а з групою співробітників , нас зазвичай 10-15 чоловік. І тому мені часто доводиться вислуховувати "приємні враження" про наші вистави. І скажу вам, що нам набридло слухати матюки зі сцени. Нам їх вистачає в тяжкому реальному житті. Невже це все не можливо зробити делікатніше? Хтось з вас читав Остапа Вишню, як його бабуся сварилася? Почитайте і поучіться. Виставу вашу не рекомендую нікому, а порекомендую ляльковий театр і його "Колостворення", порекомендую "Лісову мавку", а також нашу філармонію, гроші однакові, а естетики життя набагато більше. Колись одна ваша актриса в своєму інтерв"ю сказала, що колись до театру готувались: приходили в красивих платтях і костюмах, з зачісками , з вишуканим прикрасами. Бо дійсно, театр це був театр. То з таким відношенням до глядача у вас скоро будуть ті, кого ви виховуєте своїми виставами плюватись прямо у фойє. Я висловила не тільки свою думку, а й тих з ким я була в цей день на вашій виставі. 3 ряд 14 місце.
27.03.2023 08:47 Оксана пише в статті "ЕНЕЇДА":
Постановка довга, нудна, нецікава, ніяка. Не розумію захопливих відгуків, хіба що публічні особи пишуть задля ввічливості. Не розумію, як можна рекомендувати цю виставу дітям. Я б не запросила на неї ні своїх батьків, ні дітей. Якщо режисер не знає, які художні засоби можна використати, окрім вульгарності і пошлості, щоб донести певну думку,то це біда, та ще ж є якась худрада, яка допустила ці збочення до показу. Якщо на сцену з гойдалкою, при великому бажанні, ще можна дивитись крізь пальці, то оргія а-ля баня - це понад межу! Звісно, зараз безліч можливостей підліткам знайти все, що вони забажають, на навіщо тягнути цю гидоту на сцену???
Не буду виокремлювати нікого з акторів, хоч порадували ті, хто десятиліттями служить у нашому театрі. Шкода, що їм доводиться грати у такому...
Чи доречне використання тризуба на щиті...звісно, глядачі будуть відповідно реагувати, та як на мене - це спекуляція на темі патріотизму і емоцій людей.
З позитиву - гарні костюми, от у п.Інни вишуканий смак.
Насамкінець - вітаю всіх з Міжнародним днем театру! Акторам цікавих робіт! А глядачам - так хочеться гарних вистав, без матюків і відверто недоречних недолугих пікантних сцен!
28.03.2023 13:44 Василь пише в статті "ЕНЕЇДА":
Шановний Театр, поважаю вас за вашу толерантність, але навіщо допускати на очі таку брудну гидь та наклеп про себе.. ще й в міжнародний день театру!
Зачепило..
Таке враження, що я в машині часу і прочитав замітку в газеті "правда" грім зна якої давнини. Одразу захотілося перевірити педагогічний склад у школі своєї дитини.. адже попередній відгук для мене чітко вимальовує психологійчний портрет автора, з зашкарублими моральними путами, який бажає всіх повчати, а якщо й навчати, то лише так щоб усі бачили світ виключно через його призму розуміння світу. Такі псували розвиток не одному поколінню, і це про Вас колись був дитячий анекдот : "Чому слова "срака" немає — а вона є, ще й болить?!.."
Ну і звісно пік маразму — під час війни та розгулу сепарів, називати спекуляцією використання Тризуба у символізмі вистави.. який нині має бути наголошеним на кожному кроці!!!
Театр - відображення світу, а не його цензурний, редагований відголос!
Прекрасна вистава, на яку по можливості хочу привезти свою дитину, раджу один раз подивитись, ніж прочитати сотню відгуків..
29.03.2023 17:18 Іванна пише в статті "ЕНЕЇДА":
Погоджуюсь, забагато пошлості. Розумію, що Котляревський це і вкладав, але було неприємно і гидко під час більшості сцен. Режисер намагається витягнути все засобами виразності. Гарна картинка є, погоджуюсь, але не більше. Вистава важка для сприйняття тому що більшості слів просто не чути, при тому, що я сиділа на перших рядах. Головний герой (Володимир Федінчук) проковтував половину слів.. Затягнуті сцени з п‘янками, вони садять виставу. У кожного звісно своє сприйняття і враження, але я б теж не рекомендувала її нікому
30.03.2023 12:35 Ваш театр пише в статті "ЕНЕЇДА":
Любі! Дякуємо вам за відгуки!
Усе уважно читаємо, обмірковуємо, обговорюємо. Особливо, думки післяпрем'єрні. Адже у ці дні приходять ті, кому кортить побачити виставу першими, часто, топові прихильники і багаторічні театрали.
Жодне ваше слово не лишається без уваги і не падає на землю. Лиш у родючий ґрунт.
30.03.2023 21:53 Катерина пише в статті "ЕНЕЇДА":
Читаю відгуки і чесно,соромно за людей які прийшли на прем'єру кричали браво,молодці,а тут так поливають брудом акторів,режисера і т.д.. Почитайте спочатку Енеїду,а потім говоріть своє фе...комусь іншому який не розуміє мистецтво
01.04.2023 17:45 До Катерини пише в статті "ЕНЕЇДА":
А хто Вам сказав, що ми вигукували '' Браво'' після вистави? В Котляревського просто написано, що Еней мав Дідону за жінку, все. Коли йдеш в академічний театр на українську класику то зовсім не очікуєш побачити сцени з Камасутри, дуже сподіваюсь, що їх відцензорують, як і сцену зі справлянням природних потреб!
03.04.2023 17:35 сергій пише в статті "ЕНЕЇДА":
А не соромно так ставити таку виставу ?
"Енеїда" для глухонімих-не чути слів.
У акторів "каша" в роті, відсутня дикція.
Соромно за наш театр.
03.04.2023 17:59 Анонім пише в статті "ЕНЕЇДА":
В першу чергу хочу звернути увагу на жанр. Епічний бурлеск - це літературний жанр, не драматичний, а його втілення на сцені насправді не досить вдале.
Знову ж таки, чи не спадало на думку, чому цей класичний твір насправді дуже мало втілюють на сцені? Адже втілення її так, щоб розкрити персонажі та не використовувати звичайне ілюстрування того, що написано в даному матеріалі дуже складне.
Та і вистава вийшла абсолютно не про героїзм. Еней зі своєю братією розкуто та зневажливо відноситься як до чужих земель так і до жінок, а війна, яка розкривається в другій частині вистави абсолютно не визвольна. Знову ж таки чому до такої розкутості та зневажливості приплітаються державний символ у вигляді Тризуба. Це маніпуляція та намагання привнести в твір патріотичності? Для цього існують інші твори, які можна побудувати саме з ціллю національно-патріотичного виховання.
Позитивні моменти є в візуальній складовій, але знову ж таки: коли вся вистава стилізована а далі в ній використовується сучасний сільськогосподарський окроплювач - це не в'яжеться.
На рахунок сцен у бані, вони побудовані цікаво і такі сцени досить часто використовуються у сучасних театрах.
04.04.2023 08:44 Вадим пише в статті "ІСТОРІЯ ОДНОГО СОБАКИ":
Дякую,пані Галина. Прочитав вашу рецензію на виставу та вирішив, що потрібно її відвідати.
04.04.2023 10:19 Ганна пише в статті "ЕНЕЇДА":
Цікаво чи попередні оратори дивились Калігулу у нашому театрі, там хоч червоні стрінги були а тут ніякої еротики, лиш натяки на оргію, срамота... ці коментатори ще більше розпалюють цікавість та бажання придбати квиток та поглянути на сороміцькі сцени написані 200 років тому. і як результат майже всі квитки розкуплені на Енеїду в Квітіні та Травні,ще раз вітаю колектив з прем'єрою.
04.04.2023 20:12 Софія пише в статті "ЕНЕЇДА":
Дивились Калігулу,це рівень провесійного режисера,а Енеїда рівень самодіяльності. Ганно.
06.04.2023 16:03 Нумікіт пише в статті "ГОСПОДИНЯ ЗАЇЗДУ":
Слава Україні! Чи можете опублікувати відео вистав "Господиня заїзду" та "Моя професія - сеньйор з вищого світу" на Вашому ютуб-каналі? Через війну виїхала за кордон, але так хочеться переглянути ще раз улюблені вистави.
06.04.2023 16:40 Ваш театр пише в статті "ГОСПОДИНЯ ЗАЇЗДУ":
На жаль, такої можливості не маємо.
06.04.2023 22:18 Дарія пише в статті "ІСТОРІЯ ОДНОГО СОБАКИ":
От саме завдяки коментарю Галини також відвідаю цю виставу. ????
Театр залишається театром, суспільство змінюється. Не думаю, що почувши матюк у виставі неодмінно захочу плюватись у фойє або в іншому приміщенні театру. Всім хто працював над виставою хочу вже сказати, що ви молодці і чудові люди. Дякую вам!
Сторінки:  <попередня  1  2  3  ...  105  106  107  108  109  110  111  112  наступна>